06/03/15 Noche de Comadres en Valencia06/03/15 Nueche de Comadres en Valencia

Este viernes 6 de marzo será la noche de Comadres en Valencia con una cena con menú alrededor de 20€ (lugar aun por definir). Aquellas que queráis venir enviadnos un correo lo antes posible para cerrar el sitio.

Ya son unos cuantos años que las mujeres de la Casa de Asturias mantienen esta tradición festiva asturiana, celebrada sobretodo originalmente en la Pola Siero y Gijón, asociada al carnaval y en la que las mujeres quedaban para reunirse y merendar un bollu en el campo. Hoy en día es ya una fiesta institucionalida por toda Asturias como día de orgullo de lo femenino, celebración y reivindicación de la mujer.

fot120505

Esti vienres 6 de marzu sedrá la nueche de Comadres en Valencia con una cena con menú alredor de 20€ (llugar tovía por definir). Aquelles que queráis venir enviáinos un correu lo enantes posible pa pesllar el sitiu.

Yá son unos cuantos años que les muyeres de la Casa d’Asturies caltienen esta tradición festiva asturiana, celebrada sobretóo orixinalmente na Pola Siero y Xixón, asociada al antroxu y na que les muyeres quedaben pa reunise y merendar un bollu nel campu. Güei en día ye yá una fiesta institucionalida per toa Asturies comu día d’orguyu de lo femenín, celebración y reivindicación de la muyer.

fot120505

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *