«Sestaferia» para pintar la nueva sedeSestaferia pa pintar la nueva see

Se dice «sestaferia» en asturiano a una jornada en la que los vecinos de un pueblo quedan para trabajar juntos en comunidad en un arreglo o mantenimiento de bien común. Ahora que estamos rematando ya nuestra nueva sede para inaugurarla pronto, hacemos un llamamiento a todos los socios para juntos, organizar algunas «sestaferias» para acabar con los remates de la que ya es nuestra CASINA.

Os necesitamos este sábado 8 de febrero para proteger puertas y ventanas, lijar alguna pared y dar la primera mano de pintura. Decidnos por favor quiénes os apuntáis a currar con nosotros para distribuir trabajo y ver qué herramientas podemos aportar para pintar.

¡Os esperamos!

pintcda002

Dízse sestaferia n’asturianu a una xornada na que los vecinos d’un pueblu queden pa trabayar en comuña nun arreglu o caltenimientu d’un bien común. Agora que tamos rematando yá la nuesa nueva sée pa inaugurala céu, facemos un llamamientu a tolos socios, pa xuntos, organizar delles sestaferies pa finar colos remates de la que yá ye la nuesa CASINA.

Necesitámosvos esti sábadu 8 de febreru pa protexer puertes y ventanes, lijar dalguna paré y da-y la primer capa de pintura. Decíinos por favor quiénes vos apuntáis a trabayar con nós pa distribuir les coses y ver qué ferramientes podemos aportar caún pa pintar.

¡Esperámosvos!

pintcda002

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.