Iniciativa pol Asturianu colabora con la Casa de Asturias para la organización de un curso de llingua asturiana en ValenciaIniciativa pol Asturianu collabora cola Casa d’Asturies pa la organización d’un cursu de llingua asturiana en Valencia

Iniciativa pol Asturianu, asociación de voluntarios que trabaja por la normalización del idioma asturiano cede a la Casa de Asturias en Valencia todo tipo de material bibliográfico y multimedia para la organización de un primer curso presencial de llingua asturiana que se impartirá en Valencia en la sede de la Casa de Asturias.

Tras la reunión mantenida con su presidente Inaciu Galán esta semana en Gijón, Iniciativa pol Asturianu ha prestado a nuestra Casa desinteresadamente una gran cantidad de material didáctico y normativo que hará posible la organización de un curso presencial de llingua asturiana en Valencia que comenzará previsiblemente en el mes de octubre y del que se facilitará pronto más información. Así mismo, la asociación prestará soporte tanto a los contenidos como a la orientación del curso.

Llibros emprestáos por Iniciativa pol Asturianu

Para todos aquellos interesados en realizar este curso de conocimientos básicos de nuestra lengua, mantenéos atentos a nuestras noticias en las próximas semanas.

La  Casa de Asturias en Valencia quiere agradecer enormemente la ayuda y disposición desinteresada de Iniciativa pol Asturianu y su presidente para poder realizar estos cursos y por la difusión de la cultura de nuestra tierra.

Iniciativa pol Asturianu, asociación de voluntarios que trabaya pola normalización del idioma asturianu empresta a la Casa d’Asturies en Valencia tou tipu de material bibliográficu y multimedia pala organización d’un primer cursu presencial de llingua asturiana que va impartise en Valencia na see de la Casa d’Asturies.

Tres la reunión caltenida col so presidente Inaciu Galán esta selmana en Xixón, Iniciativa pol Asturianu emprestó a la nuesa Casa desinteresadamente una gran cantidá de material didáctico y normativu que va faer posible la organización d’un cursu presencial de llingua asturiana en Valencia que comenzará previsiblemente nel mes d’ochobre y del que se va facilitar más información ceo. Asina mesmu, l’asociación emprestará soporte tanto a los conteníos como a la orientación del cursu.

Llibros emprestáos por Iniciativa pol Asturianu

Pa toos aquellos interesáos en realizar esti cursu de conociencia básica de la nuesa llingua, caltenéivos atentos a les nueses noticies nes próximes selmanes.

La Casa d’Asturies en Valencia quier agradecer enormemente l’ayuda y disposición desinteresada de Iniciativa pol Asturianu y el so presidente pa poder realizar estos cursos y pol espardimientu de la cultura de la nuesa tierra.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.