[:es]Próximos conciertos del coro de la Casa de Asturias en Viveros y Alboraya[:as]Próximos conciertos del coru de la Casa d’Asturies en Viveros y Alboraya[:]

[:es]El próximo viernes 18/11/16 a las 19,30 h el Coro de la Casa de Asturias «Benito Villafañe» actuará en el Centro de Actividades para personas mayores de Viveros, en la Plaza Ávila 17 de Valencia (ver cartel en la imagen).

Y el domingo 20/11/16 a las 18,00 h, en el Auditorio de Alboraya, c/ Milagrosa, 17 (frente al Ayuntamiento), tendrá lugar un concierto con la participación de nuestros gaiteros.

Queremos dar la enhorabuena a nuestro Coro así como a nuestro grupo de gaiteros por su trabajo por nuestra cultura con las canciones y melodías populares asturianas, así como en su contribución a la difusión de nuestra Casa.[:as]El próximu vienres 18/11/16 a les 19,30 h el Coru de la Casa d’Asturies «Benito Villafañe» actuará nel Centru d’Actividáes pa persones mayores de Viveros, na Plaza Ávila 17 de Valencia (ver cartel na imaxe).

Y el domingu 20/11/16 a les 18,00 h, nel Auditoriu de Alboraya, c/ Milagrosa, 17 (frente al Conceyu), tendrá llugar un conciertu cola participación de los nuesos gaiteros.

Queremos dar la enhorabona al nuesu Coru asina como al nuesu grupu de gaiteros pol so trabayu pola nuesa cultura colos cantares y melodíes populares asturianes, asina como na su contribución a la difusión de la nuesa Casa.[:]

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *