Curso de gaita, baile y percusión tradicional en Madrid 15 y 16 de noviembreCursu de gaita, baille y percusión tradicional en Madrid 15 y 16 de payares

La Dirección General de Emigración del Gobierno del Principado de Asturias, con la colaboración del Centro Asturiano de Madrid convoca un nuevo curso de Extensión de la Escuela de Asturianía en Madrid en las modalidades  de: Gaita, Baile y Percusión para los próximos 15 y 16 de noviembre de 2014.

La Extensión de la Escuela de Asturianía es una iniciativa de la Dirección de Emigración de escuela itinerante de folclore asturiano alrededor del mundo. Gracias a esta escuela se han formado centenares de gaiteros, percusionistas y bailarines en los diferentes centros asturianos de todo el mundo y es el germen del grupo de baile y gaitas de la Escuela que actuó el año pasado en el festival intercéltico de Lorient en Francia o Lausanne en Suiza.

El curso de 12 horas lectivas se impartirá el sábado de 10:15 a 20:00 y el domingo de 9:30 a 13:30. Tanto el alojamiento como el almuerzo del día 15 estarán subvencionados por los organizadores.

El curso es gratuito para todos los socios de la Casa de Asturias. Aquellos interesados en asistir deben escribirnos a info@asturvalencia.com con sus datos antes del 27 de octubre para rellenar la instancia de inscripción.

9678745312_d11dce1e6f_z

La Direición Xeneral d’Emigración del Gobiernu del Principáu d’Asturies, cola collaboración del Centru Asturianu de Madrid convoca un nuevu cursu d’Extensión de l’Escuela d’Asturianía en Madrid nes modalidáes de: Gaita, Baille y Percusión pa los próximos 15 y 16 de payares de 2014.

L’Extensión de l’Escuela d’Asturianía ye una iniciativa de la Direición d’Emigración d’escuela itinerante de folclor asturianu alredor del mundu. Gracies a esta escuela formáronse centenares de gaiteros, percusionistes y baillarines nos diferentes centros asturianos de tou’l mundu y ye la semiente del grupu baille y gaites de l’Escuela qu’actuó l’añu pasau nel festival intercélticu de Lorient en Francia o Lausanne en Suiza.

El cursu de 12 hores lectives impartiráse’l sábadu de 10:15 a 20:00 y el domingu de 9:30 a 13:30. Tanto l’aloxamientu como l’almuerzu del día 15 tarán subvencionaos poos organizadores.

El cursu ye de baldre pa tolos socios de la Casa d’Asturies. Aquellos interesaos n’asistir deben escribinos a info@asturvalencia.com colos sos datos enantes del 27 d’ochobre para rellenar l’instancia d’inscripción.

9678745312_d11dce1e6f_z

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *