Air Nostrum aumenta las plazas entre Valencia y Asturias casi un 300%Air Nostrum aumenta les places ente Valencia y Asturies casi un 300%

La comunidad asturiana en Valencia está de enhorabuena, y es que según informa recientemente el diario El Comercio Air Nostrum aumenta las plazas ofertadas entre nuestra ciudad y el aeropuerto de Ranón hasta casi un 300% los fines de semana de toda esta temporada de invierno 2013.

Sin duda una muy buena noticia que se dejará notar en el precio y disponibilidad de plazas y que se une a la oferta de Renfe prorrogando el servicio de Alvia directo entre Benicàssim y Gijón.

nostrum1

 La comunidá asturiana en Valencia tá de enhorabona, y ye que según informa va poco el diariu El Comercio Air Nostrum aumenta les places ufiertáes ente la nuesa ciudá y l’aeropuertu de Ranón hasta casi un 300% los fines de selmana de toa esta temporada d’iviernu 2013.

Ensin dulda una perbona noticia que dexaráse notar nel preciu y disponibilidá de places y que vien xunía a la ufierta de Renfe prorrogando el serviciu d’Alvia direutu ente Benicàssim y Xixón.

nostrum1

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *