35ª Selmana de les Lletres Asturianes35ª Selmana de les Lletres Asturianes

N3JntaWwyugWyb3g8C3rtqSDuEtQd2DTEntre el 2 y el 11 de mayo se celebra este año la Selmana de les Lletres Asturianes, que llega a su 35ª edición bajo el lema Dibuxando un camín dedicada al cómic asturiano.

Para todos aquellos que nos criamos leyendo la revista Tapón que regalaba la Caja de Ahorros de Asturias y sus historias del Magu Xuan Tizón, disfrutamos con las viñetas de Neto en prensa, teníamos por casa de nuestros padres las archipopulares historias de Pinín, Pinón y Telva, Les Histories de Xuanón o el AsturKong, o algún tomo de la enciclopedia ilustrada de Asturias, no nos viene de nuevas la gran producción y nivel de la literatura gráfica en Asturias.

TAPON

En 1889, en el número 1 de la revista La Comedia Gijonesa, el dibujante Pepe Prendes publicó un cuento popular titulado Un cuento viejo, que resolvió en cuatro viñetas de forma secuencial y con texto en asturiano a pie de viñeta. Hoy, en su 125 aniversario, la Consejería de Cultura del Principado, la Junta General, la Academia de la Llingua Asturiana, la Universidad de Oviedo, el gremio de libreros de Asturias y centenares de centros educativos, asociaciones culturales y bibliotecas le rinden homenaje de esta forma a todos los escritores gráficos de Asturias.

Vaya desde la Casa de Asturias en Valencia nuestro pequeño tributo a todo/as ello/as.

Y como no hay mejor homenaje a la literatura que leer, os invitamos a buscar por casa, en la librería o en internet alguna de estas joyas del cómic asturiano. Feliz Selmana de les Lletres Asturianes.

[framed_video column=»two-thirds»]http://youtu.be/wGRiZfpBemM[/framed_video]

N3JntaWwyugWyb3g8C3rtqSDuEtQd2DTEnte’l 2 ya’l 11 de mayu celébrase anguañu la Selmana de les Lletres Asturianes, que llega a la so 35ª edición baxu’l lema Dibuxando un camín dedicada al cómic asturianu.

Pa tóos aquellos que mos criamos leyendo la revista Tapón que regalaba la Caxa d’Aforros d’Asturies y les sos histories del Magu Xuan Tizón, disfrutamos coles viñetes de Neto na prensa, teníemos per casa de los nuesos pás les archipopulares histories de Pinín, Pinón y Telva, Les Histories de Xuanón o el AsturKong, o dalgún tomu de l’enciclopedia ilustrada d’Asturies, nun mos vien de nuevu la gran producción y nivel de la lliteratura gráfica n’Asturies.

TAPON

En 1889, nel númberu 1 de la revista La Comedia Gijonesa, el dibuxante Pepe Prendes publicó un cuentu popular tituláu Un cuento viejo, que resolvió en cuatru viñetes de forma secuencial y con textu n’asturianu a pie de viñeta. Güei, nel so 125 aniversariu, la Conseyería de Cultura del Principáu, la Xunta Xeneral, la Academia de la Llingua Asturiana, la Universidá d’Uviéu, el gremiu de llibreros d’Asturies y centenares de centros educativos, asociaciones culturales y biblioteques  rinden-y homenax d’esti xeitu a tolos escritores gráficos d’Asturies.

Vaya dende la Casa d’Asturies en Valencia esti pequeñu tributu a tóo/es ello/es.

Y como nun hai meyor homenax a la lliteratura que lleer,  invitámosvos a dir a la busca per casa, na llibrería o en internet de dalguna d’estes xoyes del cómic asturianu. Feliz Selmana de les Lletres Asturianes.

[framed_video column=»two-thirds»]http://youtu.be/wGRiZfpBemM[/framed_video]

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.