[:es]03/03/17 Noche de Comadres en Valencia[:as]03/03/17 Nueche de Comadres en Valencia[:]

[:es]El próximo 3 de marzo, «les muyeres» de la Casa tienen su cita para cumplir con la tradición de les Comadres.

La fiesta de les Comadres tiene su origen tradicional en Asturias en la  Pola Siero, desde tiempo inmemorial y de forma multitudinaria, no pudiendo faltar los bollos preñaos, acompañados de sidra, y en Gijón, donde también se solían reunir grupos de mujeres para merendar, pero más bien en sus propias casas, hasta que en los 1980 se volvió a restaurar la tradición. Actualmente la fiesta ya se celebra en prácticamente toda Asturias.

Durante los próximos días informaremos del lugar de la cena y hora para que os vayáis inscribiendo.[:as]El próximu 3 de marzu, les muyeres de la Casa tienen la so cita pa cumplir cola tradición de les Comadres.

La fiesta de les Comadres tien el so orixe tradicional n’Asturies na  Pola Siero, dende tiempu inmemorial y de forma multitudinaria, nun pudiendo faltar los bollos preñaos, acompañaos de sidra, y en Xixón, aú tamién se solíen reunir grupos de muyeres pa merendar, pero más bien nos sos propios llares, hasta que nos 1980 tornóse a restaurar la tradición. Anguañu la fiesta yá se celebra en prácticamente toa Asturies.

Durante los próximos díes informaremos del llugar de la cena y hora pa que vos vayáis inscribiendo.[:]

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *